Cum sa creezi un fisier PDF

PDF sau Portable Document Format este un format de fisier creat de Adobe Systems în 1993.  Foarte multi utilizatori doresc sa creeze PDF-uri din documente Microsft Word, sau alte tipuri de documente, si sunt nevoiti sa cumpere  Adobe Acrobat. Dar se poate si gratuit! Cea mai simpla si mai rapida metoda de a crea PDF-uri este cu ajutorul lui Google.
Cum? Simplu! Tot ce trebuie este sa vizitati http://docs.google.com si sa va creati un cont.

INSTRUCTIUNI

1. Va logati la http://docs.google.com
2. Selectati Upload pentru a uploada fisierul pe serverul Google sau selectati New pentru a crea un fisier direct pe server.
3. Selecati fisierul uploadat sau creat  si cu click dreapta selecati Save as PDF..

Asta e tot! Simplu. Nu?

pd5

Comments (3)

  1. irinel

    Salut. Este posibil sa fac cut dintr-un fisier PDF?

  2. admin (Post author)

    Daca fisierul a fost imagine nu se poate , daca a fost doc sau text , da poti sa copiezi din el.

  3. Petru

    Salut ! Daca am mai multe worduri si vreau sa fac un singur pdf , ce fac ?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *